یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست مشترک رئيس امور مشمولين حوزه علميه با معاونت وظیفه عمومی استان آذربایجان شرقی

حوزه/ در جلسه مدیر امور مشمولین مرکز مدیریت حوزه های علمیه و رئیس اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی آذربایجان شرقی، فرایند معافیت تحصیلی طلاب و موضوع خروج از کشور آنان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، امروز در جلسه حجت الاسلام نادر آبادیجو، مدیر امور مشمولین مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حجت الاسلام سیدحسن هاشمی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی با  سرهنگ امرانی، رئیس اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی آذربایجان شرقی، مسائل مرتبط با نظام وظیفه طلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه درباره موضوع خروج از کشور و معافیت تحصیلی طلاب مورد بررسی قرار گرفت. همچنین به مسائلی همچون بررسی وضعیت تحصیلی طلاب ورودی امسال، اطلاع رسانی کامل به طلاب برای ثبت معافیت تحصیلی و ... مورد بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام آبادی جو ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان معاونت وظیفه عمومی آذربایجان شرقی گفت: الحمدلله تعامل بسیار خوبی بین حوزه علمیه و نیروی انتظامی برقرار است که بر گرفته از شناخت درست و کامل از وظایف و جایگاه حساس طرفین می باشد.

در ادامه، سرهنگ امرانی، رئیس اداره تحصیلی معاونت نظام وظیفه عمومی آذربایجان شرقی با تشکر از بروز رسانی مدارک و مستندات طلاب، افزود : احترام به روحانیت وظیفه همه ماست و الحمدلله تمامی همکاران ما در عرصه خدمت رسانی به طلاب و روحانیون به این مهم دقت دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha