شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معارفه مدیر کل مرکز خدمات استان قم

حوزه/ حجت الاسلام ستوده به عنوان مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در جلسه شورای مدیران مرکز خدمات که صبح امروز در سالن جلسات علامه طباطبائی (ره) این مرکز در قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مجید ستوده به عنوان مدیرکل مرکز خدمات استان قم معرفی شد.
گفتنی است، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیرکل سابق مرکز خدمات استان قم روز دوشنبه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.
حجت الاسلام  میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این جلسه ضمن تسلیت رحلت حجت الاسلام و المسلمین طاهری گفت: خلوص، صفا و معنویت از ویژگی‌های ارزشمند مدیرکل سابق مرکز خدمات قم بود و امیدوارم ما نیز چنین روحیه‌ای را داشته باشیم تا در مسیری پر خیر و برکت قدم برداریم.
وی بیان کرد: مرکز خدمات استان قم پیشانی فعالیت‌های مرکز خدمات است و برای اینکه برنامه‌های این مرکز در خدمت‌رسانی به طلاب متوقف نشود نیاز بود که فردی شایسته جایگزین شود.
رئیس مرکز خدمات ادامه داد: حجت الاسلام ستوده در زمینه مدیریت مرکز استانی و همچنین صندوق قرض‌الحسنه مرکز تجربه خوبی دارند و پیگیری جدی و با تلاش برنامه‌ها از ویژگی‌های ایشان است و ان شاءالله با همکاری مجموعه مدیران و کارکنان مرکز خدمات در ادامه راه حجت الاسلام و المسلمین طاهری در خدمت به طلاب استان قم موفق باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha