جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست هم‌اندیشی پلیس فتا و حوزه علمیه آذربایجان شرقی

حوزه/ در جلسه رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی با مدیر حوزه علمیه استان، راه های همکاری بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز،  سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در مدیریت حوزه علمیه استان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روشن تن در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: در سایه تدابیر فرمانده کل قوا، بصیرت لازم و انقلابی بودن در نیروی انتظامی قابل مشاهده است.

وی افزود: نیروی انتظامی به یکی از مظاهر اقتدار جامعه و پناهگاهی امن برای همه مردم تبدیل شده است.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی از مقبولیت بسیار خوبی در میان مردم برخوردار است و ۲۴ ساعت شبانه روز در کنار مردم حضور دارد و برای امنیت و رفاه آنان تلاش می کند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی آمادگی کامل حوزه استان را برای همکاری با پلیس فتا و مجموعه‌های ذی‌ربط اعلام کرد.

سرهنگ محسن محمودی، رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی هم در این دیدار گفت: باتوجه به چالش‌های و شبهات پیش‌رو در فضای مجازی و در راستای استفاده از ظرفیت‌های علمی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در سطح استان جهت مشارکت با پلیس فتا، این نشست هم اندیشی برگزار شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت فضای مجازی تاکید کردند و در جایی دیگر نیز فرموده اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

 در این نشست محورهای مختلف فعالیت‌ها و زمینه‌های همکاری مشترک مانند برگزاری جلسات هم‌اندیشی، برگزاری همایش‌ها، کلاس های آموزشی و نشست‌های علمی با موضوعات خاص سایبری بررسی شد.

در پایان از فرمانده پلیس فتا آذربایجان شرقی تقدیر شد.

راه های همکاری پلیس فتا و حوزه علمیه آذربایجان شرقی بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha