شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محدر

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که خواهران طلبه در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند، گفت: توانمندسازی خواهران طلبه در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، بصیرتی، اجتماعی و ... می تواند یاری گر ما در اجرای برنامه ها باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام تقی محدر، معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در دیدار مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با مدیر حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: خواهران در هر عرصه ای که ورود کرده اند، شاهد رشد و شکوفایی در آن عرصه بوده ایم.

وی افزود: انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با حضور زینب وار، بانوان و خواهران در صحنه به پیروزی رسید و تداوم انقلاب اسلامی نیز نیازمند بهره مندی از ظرفیت های بانوان جامعه اسلامی است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با بیان این که خواهران طلبه در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی فعال هستند، ادامه داد: باید از ظرفیت های خواهران طلبه و بسیجی به نحو احسن استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی خواهران طلبه در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، بصیرتی، اجتماعی و ... می تواند یاری گر ما در اجرای برنامه ها باشد.

حجت الاسلام محدر، بهره مندی از ظرفیت خواهران طلبه در عرصه فضای مجازی را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر حضور ما در فضای مجازی عالمانه و قوی باشد، دشمن نمی تواند با استفاده از این فضا فضای روانی جامعه را دچار تغییر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha