شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از رسالت‌های نظام مقدس اسلامی است، گفت: افتخار مدیر باید خدمت به محرومان و ضعفا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در نظام مقدس اسلامی بنا براین است که تلاش کنیم همانگونه که اهل بیت(ع) در خدمت مقدم کارهای خیر بودند شیعیان نیز باید همین مسیر را طی کنند.

وی با اشاره به این‌که هنر توجه به ضعفا است، بیان کرد: باتوجه به اینکه از رسالت های نظام مقدس اسلامی محرومیت‌زدایی به ویژه در حوزه تأمین اجتماعی است، این نوع خدمت در همه جا باید وجود داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: بحمدالله تا الان کارهای خوبی اتفاق افتاده اما آنکه رسالت و وظیفه است باید تلاش کنیم که به آنها توجه ویژه شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، تاکید کرد: تلاش شود بخش باقیمانده از محرومین بیمه، عزیزانی که نوعا قشر آسیب پذیر هسنند را تحت پوشش خود قرار دهید و اگر نیاز به اصلاح قانون هست این کار پیگیری شود.

وی با اشاره به این‌که باید در جهت رفع مشکلات تلاش کرد، ادامه داد: بخشی از رفع مشکلات متوجه تأمین اجتماعی است. امام راحل فرمودند انقلاب پابرهنگان است و اگر انقلاب پابرجا است به برکت همین ها هست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که وقتی انقلاب می خواهد مدافعینی داشته باشد نوعا همین ضعفا هستند، خاطرنشان کرد: افتخار یک مدیر این باشد که به محرومان و ضعفا خدمت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: بخشی از خادمین مساجد نوعا بیمه ندارند و باید برای آنها چاره‌ای اندیشیده و به شکلی مشکلات آنها حل شود.

امام جمعه اهواز در پایان پیرامون برخورداری خانم‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست از بیمه، افزود: می توان از خیرین فراخوان زد یا اینکه خیرین درآمد پایدار ایجاد و درصدی از آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha