شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن عسکری

حوزه/مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: یکی از برنامه های مرکز بزرگ اسلامی دایر کردن دفتر دائمی «ستاد وحدت» در این استان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، جلسه تشریح برنامه های هفته وحدت صبح امروز با حضور مسئولان و مدیران استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سعید عسکری در این جلسه اظهار داشت: حفظ انقلاب و شکست فتنه گری های دشمنان تنها در گرو وحدت جهان اسلام است، اگر وحدت در جهان اسلام یکپارچه شود بی شک پرچم اسلام در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: بهترین نماد بارز در بحث وحدت قرآن کریم و سوره ها و آیات آن است، لذا باید همواره حول محور قرآن حرکت کنیم تا دچار تفرقه نشویم.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته در هفته وحدت امسال، کنفراسی در این رابطه در سراسر کشور و استان کردستان برگزار می شود که تا این لحظه حضور ۱۸ نفر از علمای شاخص کشوری در کنفرانس این استان مسجل شده است و از این تعداد ۱۲ نفر سخنرانی خواهند داشت.

حجت الاسلام عسکری اظهار کرد: یکی از برنامه های مرکز بزرگ اسلامی دایر کردن دفتر دائمی «ستاد وحدت» در این استان می باشد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هر کدام از روزهای هفته وحدت، مزین به نام یکی از شهدا شده است و نیز هر روز تحت یک عنوان نامگذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha