جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تقدیر از فرمانده انتظامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اهدای لوح سپاس از فرمانده انتظامی این استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان ضمن دیدار و گفت‌وگو با حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح سپاس از وی تقدیر کرد.

در  این تقدیرنامه آمده است: توفیق خدمت به مردم مرزبان و غیور دارالحماسه بوشهر، پایتخت مقاومت و استکبارستیزی، فرصتی گرانبها و پر افتخار است که علاوه بر جلب رضایت و صمیمیت ایشان اعتلای معنوی و خوشنودی حضرت باریتعالی را در پی خواهد داشت، و این مهم یعنی تحقیق یکی از کلیدی‌ترین فصل‌های معارف اسلام ناب محمدی یعنی مردم محوری.

 به یقین کسانی در جغرافیای گام دوم انقلاب اسلامی موفق و سربلند خواهند بود که در میدان خدمتگزاری و انجام وظیفه الهی، گوی سبقت را از همگان ربوده، با ارتقای مستمر توانمندی و کارکرد تخصصی خود، قدر نیروی خدوم انتظامی را در چشم عموم مردم اعتلا بخشند.

 امروز که آن نیروی پرافتخار، سطح جدیدی از تعامل و خدمت‌رسانی به مردم مانند آنچه در مقابله با تهدیدهای امنیتی و مبارزه با ویروس کرونا را به نمایش گذاشته، بر خود لازم می‌دانم از زحمات بی‌شائبه و مؤثر شما تقدیر نموده، دوام توفیقات حضرتعالی و همکاران گرامی‌تان را در پرتو عنایات الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه ایزد منان درخواست نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha