جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغات بوکان

حوزه/  مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در دیدار با امام جمعه بوکان با اشاره به نقش مهم تبلیغات دینی و تبیین اسلام ناب در جهت مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان اسلام، گفت: نقش ائمه جمعه در ایجاد وحدت واقعی در جامعه بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی، روز پنج شنبه در جمع مربیان و مدیران موسسات قرآنی شهرستان بوکان، ضمن تقدیر از زحمات مربیان و مدیران قرآنی، قرآن را ذخیره بی بدیلی خواند که در شناخت راه درست و در امان ماندن از هجوم فتنه های دشمنان می تواند راهگشا باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: آیات نورانی قرآن کریم ابدی و ماندگار است و هر انسانی به مقداری که با آن مانوس باشد و به دستوراتش عمل کند در طبقات بهشت ساکن خواهد بود.

در ادامه از مربیان، رابطین، فعالان و مدیران موسسات قرآنی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با فعالین قرآنی بوکان

نقش ائمه جمعه در وحدت مسلمین بی بدیل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و رئیس اداره امور قرآنی این اداره کل با فعالان قرآنی و فرهنگی شهرستان بوکان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 در ابتدای این دیدار فعالان قرآنی و فرهنگی در خصوص مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان بوکان و ظرفیت های موجود به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

حجت‌الاسلام منصور امامی نیز ضمن قدردانی از زحمات فعالان عرصه قرآنی و فرهنگی، بر ضرورت شناسایی دقیق مسائل موجود و استفاده از ظرفیت مبلغین و بهره گیری از نخبگان شهرستان در جهت رفع مشکلات موجود تاکید کرد

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با امام جمه بوکان

نقش ائمه جمعه در وحدت مسلمین بی بدیل است

 مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به بوکان با عباس احمدی امام جمعه این شهرستان دیدار و تبادل‌ نظر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha