جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / دیدار وزیر بهداشت با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس‌شورای اداری استان قم از راه‌اندازی بیمارستان الهادی در صورت حمایت دولت به‌ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم، امشب در دیدار وزیر بهداشت با مدیرحوزه های علمیه اظهارکرد: بیمارستان الهادی که دریکی از مناطق کمتربرخوردار قم بیش از دو دهه غیرفعال بوده است، مشکلات و اختلافات حقوقی‌اش رفع شده و در صورت کمک دولت سیزدهم و وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اگر دولت و وزارت بهداشت، اهتمام جدی نسبت به راه‌اندازی این بیمارستان داشته باشد، در گام نخست کلینیک عمومی آن را تکمیل و به چرخه خدمات‌رسانی به شهروندان وارد می‌کنیم.

استاندار قم تأکیدکرد: ویروس منحوس کرونا با همه تهدیداتی که داشت، فرصتی را برای استان قم رقم زد تا در این شرایط خاص و اقدامات جهادی شاهد افتتاح بیمارستان مادر، بیمارستان شهدای ارتش، بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) باشیم و ان‌شاءالله امید است با حضور دکتر عین‌اللهی در استان قم، راه اندازی بیمارستان الهادی، ره‌آورد سفرشان به استان قم باشد.

رئیس شورای تأمین استان در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح ویژه شهیدسلیمانی اشاره کرد و افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا علاوه براین طرح، طرح واکسیناسیون محله‌محور، سیّار(خودرویی) را در استان اجرا و به زودی شاهد راه‌اندازی طرح مراکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha