چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
۸۵ درصد از اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس واکسینه شده اند

حوزه / مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس گفت: ۶۵ درصد از طلاب و ۸۵ درصد از اساتید حوزه خواهران بندرعباس واکسینه شدند.

خانم راضیه سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان بیان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و اهتمام بر حضوری شدن کلاس های درس و در راستای اجرای تصمیمات ستاد کرونا و پیرو منویات مقام معظم رهبری، در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید از طلاب و اساتید درخواست شد تا با  مشارکت حداکثری و همگانی در طرح ملی  واکسیناسیون کرونا، شرایط لازم را برای پیشگیری از بیماری و  تشکیل کلاسهای درس فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران بندرعباس اعلام کرد: با توجه به اینکه در طرح واکسیناسیون شرایط سنی نیز برداشته شده،  تاکنون ۸۵ درصد اساتید و  ۶۵ درصد طلاب واکسن دریافت کرده اند.

سلیمانی با اشاره به اهمیت طرح واکسیناسیون اظهار کرد: توجه به شبهات و دیدگاه تحجرگرایانه به این طرح، عامل مهمی است که می تواند در روند افزایش بیماری کرونا تاثیر داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس با اشاره به بخشنامه ها و آیین نامه های دریافتی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، افزود: در صورت برگزاری کلاس ها به شیوه  حضوری، تمهیدات لازم برای محیط مدرسه، خوابگاه و مهدکودک در نظر گرفته خواهد شد و با توجه به فراهم شدن شرایط مطلوب، کلاس ها حضوری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha