پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پیامی خطاب به طلاب و روحانیون خوزستانی، گفت: از شما می‌خواهم درس و بحث‌های خود را به‌صورت جدی دنبال کنید و کما فی‌السابق به خدمات خود برای مردم عزیز و شریف خوزستان ادامه دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با توجه به پیغام‌های مکرر طلاب و پرسش اساتید و فضلای حوزه در خصوص برنامه کاری آیت‌الله موسوی جزایری، روابط عمومی دفتر وی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آیت‌الله موسوی جزایری جهت پیگیری امورات و مسائل حوزه علمیه خوزستان و انجام برخی کارهای مهم به‌طور موقت به قم در تردد هستند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در سفر به قم، ضمن برگزاری نشست‌های مکرر جهت راهبری حوزه علمیه استان خوزستان و تقویت زیرساخت‌ها، در تلاش برای پویایی هرچه بیشتر آن حوزه مبارکه و امورات مردم شریف خوزستان بوده و حسب ضرورت در استان حاضر می‌شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، همچنین در پیامی خطاب به طلاب و روحانیون خوزستانی، گفت: سلام‌علیکم جمیعا. سلام به طلاب عزیزم، به نورچشمانم

بنده به‌طور موقت برای انجام کار مهمی به قم آمده‌ام که پس از انجام آن، مراجعت خواهم کرد. از شما می‌خواهم درس و بحث‌های خود را به‌صورت جدی دنبال کنید و کما فی‌السابق به خدمات خود برای مردم عزیز و شریف خوزستان ادامه دهید.

والسلام‌علیکم و رحمه‌الله و برکاته

لازم به ذکر است، درس خارج فقه و اصول آیت‌الله موسوی جزایری، همچون سال گذشته به‌صورت مجازی برقرار می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha