پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بیشترین سود و پیروزی از عدم وحدت بین اهل سنت و تشیع نصیب دشمنان اسلام به ویژه صهیونیسم جهانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی عصر امروز به مناسبت هفته وحدت در نشستی با جمعی از روحانیون طرح هجرت و فعالان فرهنگی شهرستان بیجار، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و در کنار آن تدابیر حکیمانه امام راحل باعث گردید که در همان سال های نخست ایده بسیار مهم و کارآمد «هفته وحدت» مطرح شود و باعث شد بسیاری از موضوعاتی که در جهان اسلام در حال رنگ باختن بود، دوباره در افکار جهانیان به ویژه مسلمانان زنده شود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مساجد اهل سنت در کشور حدود ۳۰۰ مسجد بیشتر نبود، ولی اکنون این تعداد به بیش از ۲ هزار مسجد رسیده است که نشان دهنده نگاه تقریبی نظام اسلامی است.

حجت الاسلام هدایتی اضافه کرد: با اجرای طرح اعزام روحانیون و مبلغین  به اقصی نقاط کشور و استان کردستان، بسیاری از مسائل و شبهات مردم رفع می شود و تداوم این طرح نقش مهمی در تقابل با هجمه فرهنگی و عقیدتی دشمنان دارد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: شما روحانیون با توجه به وظیفه ای که برعهده دارید طبیعتا بیشترین ارتباط را با جامعه دارید، لذا در کنار وظیفه اصلی خود که همانا تبیین مبانی شرعی و دینی است، مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان را نسبت به خطرات تهاجم فرهنگی آگاه کنید، زیرا دشمن برای استحاله فکری و عقیدتی مردم از  امکانات پیچیده بسیاری استفاده می کند.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: بیشترین سود از عدم وحدت بین اهل سنت و تشیع نصیب دشمنان اسلام به ویژه صهیونیسم جهانی می شود، بنابراین واجب است که نسبت به ایجاد همگرایی در جامعه اسلامی تلاش مان را دوچندان کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha