سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کردستان از  پتانسیل های بسیار بالایی برخوردار است و کلمه «محروم» به هیچ وجه در شأن و جایگاه این استان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه امروز در مراسم تجلیل از فعالان حوزه معدن و صنعت و تجارت استان کردستان، اظهار داشت: با وجود اعمال تحریم های ظالمانه کشورهای متخاصم بازهم شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در حوزه صنعت و... در کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: کردستان از  پتانسیل های بسیار بالایی برخوردار است و کلمه «محروم» به هیچ وجه در شأن و جایگاه این استان نیست، بنابراین باید با روحیه بالا در زمینه ارتقا این خطه از ایران  اسلامی در تمامی زمینه ها آستین همت را بالا بزنیم.

وی اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی در سطح کشور و استان کردستان  انجام شده است، ولی با این وجود هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم و نیازمند کار و تلاش بیشتری هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: برای اینکه بتوانیم به دستاوردهای جدید و بهتری دست پیدا کنیم باید به خودباوری برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان گفت: آفت عقب افتادگی در هر جامعه ای از بین رفتن همت و روحیه است، بنابراین نباید اجازه دهیم که بی تدبیری و بی انگیزگی برخی از افراد این استان را نسبت به دیگر نقاط کشور عقب نگه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha