پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اکنون که استکبار، اسلام را هدف حملات تهاجمات قرار داده است مسلمین باید متحد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در همایش «بزرگ سادات نبوی» که در روستای پارسانیان شهرستان سقز برگزار شد، اظهار داشت: سیادات یک هدیه و موهبت بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: سادات به عنوان الگویی مناسبت می توانند در زمینه ادب و اخلاق در جامعه نقش کلیدی و هدایتگری را داشته باشند.

 استاد حوزه ادامه داد: سادات دارای ویژگی های بزرگ و وارسته ای همانند صبوری، گذشت، امانتداری و... هستند. صفاتی که انسان با داشتن آنها به درجات بالاتر می رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه افزود: اکنون که استکبار، اسلام را هدف حملات تهاجمات خود قرار داده است، مسلمین باید متحد شوند و زمان آن نیست که مذاهب اسلامی به بهانه های واهی که بیشتر آنها ساخته دشمن است، در مقابل همدیگر قرار بگیرند.

گفتنی است، مرحوم «سید شکرالله که ول زه رد» در زمان صفویه زندگی کرده است. فقیه ادیب و شاعر نامدار علامه «سید محمد صادق حسینی» فرزند "سید رضا" متخلص به «هیبت» و سید محمد حمیدی پارسانیان، از اولین روزنامه نگاران کردستان و از نوادگان این عالم فقید هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha