پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان کتاب «اهل بیت رسول الله» رونمایی و از منادیان وحدت مریوان و سروآباد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «اهل‌بیت رسول‌الله» و تجلیل از منادیان وحدت مریوان و سروآباد، اظهار داشت: امیدواریم که هرچه سریعتر شاهد از بین رفتن ویروس کرونا در جامعه باشیم و دوباره وضعیت به حالت عادی خود برگردید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: تمام ایام و روزهای سال را باید وحدت در آن جاری و ساری باشد؛ امروز استان هایی همانند کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، گلستان و... به عنوان نماد وحدت در کشور شناخته می شوند.

این استاد حوزه  در ادامه بیان کرد: دشمن در عمل نشان داده که همیشه به دنبال بزرگنمایی مشکلات است و در این میان می کوشد که اختلاف نظر مذاهب اسلامی را به امید ایجاد تفرقه، پررنگ کند، اما خوشبختانه نگاه نظام به مردم اهل سنت و تشیع، نگاهی یکسان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه در مسئله وحدت باید نگاه ما به مذاهب یکسان و به دور از هرگونه تقسیم بندی باشد، اظهار کرد: اقدامات و جنایاتی که اکنون داعش در جهان اسلام مرتکب می شود بسیار وحشیانه است و تاسف بار اینکه دشمنان اسلام و حامیان داعش که خود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند ایشان را تروریست می نامیدند نه دواعش را.

 استاد حوزه  افزود: دشمنان با نقشه و ترفندهای پیچیده به جنگ مسلمین آمده اند، لذا ما هم باید در مبارزه خود با ابتکار عمل و تامل در مقابل معاندان قرار بگیریم و همواره قرآن را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم که بی شک با این روش بر هر دشمنی پیروز خواهیم شد.

 در پایان این مراسم از کتاب «اهل بیت رسول الله» تالیف سیدمحمد کاکه رونمایی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha