پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 984219
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان از طلاب برتر و تقریبی استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در همایش هفته وحدت و تجلیل از طلاب برتر و تقریبی کردستان در سخنانی بیان کرد: طلبه بودن ویژگی هایی به دنبال خود دارد که نمی شود به آن به عنوان یک شغل نگاه نمود، زیرا طلاب همواره به دنبال علم آموزی در حوزه معارف دینی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از مدارس علمیه انتظار داریم که همواره استاد محور و اخلاق محور باشند و این اصل مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با تقدیر از تلاش های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در تربیت طلاب ممتاز، عنوان کرد: مرکز بزرگ همواره در تلاش است که طلابی با تاثیرگذاری بالا تربیت کند و در راه رسیدن به این هدف مهم کارهای خوبی در دست انجام است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: طلبه همواره باید آگاه باشد که با چه کسی و چه کسانی نشست و برخاست دارد زیرا طلبه ای که فاقد علم و تقوا است نمی تواند در جامعه اسلامی تاثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: طلبه ای که اخلاق نیکو و اسلامی را پیشه زندگی خود کرده است، همواره مردم با دیدن او به یاد خدا خواهند افتاد.

 استاد حوزه  با اشاره به اینکه همنشینی با طلاب باید زمینه افزایش علم مخاطب باشد، عنوان کرد: طلاب در جامعه به  عنوان قشر فرهیخته شناخته می شوند از همین رو طلبه باید در کسب دانش و علوم کوشا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha