جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز برای ساختن ایران مقتدر باید شیعه و سنی در کنار هم باشند تا کشور به قله های پیشرفت برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در نشست اعضای شورای افتاء استان کردستان، ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: دشمنان جهان اسلام هم در گذشته توطئه گر بوده اند و هم در زمان حال، لذا می طلبد که در برابر این فتنه ها هوشمندانه عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در حال حاضر نیز شاهد تشدید هجمه علیه روحانیون و علمای دینی در سطح جهان به انحاء و روش های مختلف هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: نباید اجازه دهیم که برخی از کمبودها همانند مسائل معیشتی روحانیون و طلاب را از انجام وظیفه اصلی شان دور کند، زیرا این قشر فرهیخته و متدین نشان داده است که همواره در جاده مجاهدت، بصیرت، مناعت طبع و... حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: امروز برای ساختن ایران مقتدر باید شیعه و سنی در کنار هم باشند تا کشور به قله های پیشرفت برسد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای توسعه شورای افتاء استان کردستان در دستور کار خواهد بود، عنوان کرد: برنامه ما این است که مدیریت شورای افتاء کردستان را به خود روحانیون و طلاب بدهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان اظهار کرد: علمای دینی با بینش و بصیرتی که دارند همواره برای جامعه آرامش را به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha