جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وحدت جزو لاینفک جهان اسلام است و باید با تقویت این مهم، زمینه احترام متقابل بین مسلمین را فراهم آوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار روحانیون اهل سنت شهرستان سقز که به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت برگزار شد، اظهار داشت: وحدت جزو لاینفک جهان اسلام است و باید با تقویت این مهم، زمینه احترام متقابل بین مسلمین را فراهم آوریم.

نماینده ولی فقیه در  استان کردستان ادامه داد: کسی منکر مشکلات معیشتی روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان سقز نیست، ولی با این وجود شاهد ساده زیستی این عزیزان هستیم برای تبلیغ دین اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، لذا از دولت درخواست داریم که مشکلات این عزیزان را پیگیری و برطرف نماید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: خوشبختانه با افتتاح مراکز شهید شیخ الاسلام در سنندج، مدرسه سقز و شهرستان مریوان می توانیم طلاب جوان با علم و دانش دینی و تهذیبی، تربیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان اظهار اظهار داشت: این ۳ مرکز دینی حول محورهای علم، تقوا و تعهد به کشور و نظام  اسلامی راه اندازی شده اند و نقش مهمی در تربیت جوانان در راستای امور دینی و معنوی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha