جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به وحدت مسلمین استفاده می کند و در این راه اشتباه های گذشته جهان اسلام را پررنگ می کند، لذا برای رهایی از توطئه های ننگین دشمن باید همواره در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت اسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، شامگاه امروز در همایش «پرچم داران وحدت اهل سنت و تشیع» که در شهرستان بانه برگزار شد، اظهار داشت: از عوامل بقای جامعه انسانی صبر و تواصی به صبر که هر اجتماعی از این دو صفت برخوردار باشند همواره موفق خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد:  انسان های خداپرست و متدین همواره از تقوا و عمل صالح برخوردارند و در زندگ خویش نعمات خداوند را شکر می گویند و این کار نشان از صالح بودن فرد دارد.

استاد حوزه اظهار کرد: جامعه اسلامی نیازمند رعایت حق است و باید تعامل همه ما با همدیگر دور  از هرگونه خشونت و تنگ نظری باشد و در امور زندگی همواره صبر را پیشه راه  خود سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از اصلی ترین وظایف روحانیون این است که راه و روش رسول اکرم (ص) را زنده کنند و همواره مردم را در برابر ناملایمات روزگار به صبر و استقامت دعوت کنند.

حجت اسلام و المسلمین پورذهبی در پایان گفت: دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به وحدت مسلمین استفاده می کند و در این راه اشتباه های گذشته جهان اسلام را  پررنگ می کند، لذا برای رهایی از توطئه های ننگین دشمن باید همواره در مسیر ولایت و رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha