شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ برگزاری یادواره «سید بهاءالدین شمس قریشی» به مناسبت هفته وحدت

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: کسانی که به نام کردستانی و کُرد به دنبال تفرقه هستند هرگز از مردمان این دیار هنرپرور نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، شامگاه پنجشنبه در هجدهمین یادواره عارف نامی کُرد سید بهاءالدین شمس قریشی، در سخنانی اظهار داشت: یکی از عواملی که می تواند در بحث وحدت نقش آفرین و تاثیرگذار باشد، توجه به هنر است و برگزاری مراسم امروز هم در همین راستاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسانی که از روحیه هنری، عرفان، اخلاق و... بهره مند هستند هرگز در دام افکار سلفی و تکفیری نخواهند افتاد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: بعد از قرآن کریم، ۴ کتاب اصلی شیعیان و ۶ کتاب اصلی اهل سنت همه بر وحدت و اتحاد اصرار دارند و آن را مورد توجه قرار داده اند.

استاد حوزه علمیه کردستان افزود: کسانی که به نام کردستانی و کُرد به دنبال تفرقه هستند هرگز از مردمان این دیار هنرپرور نیستند، زیرا مردم این استان در عمل نشان داده اند که دوستدار اهل بیت علیهم السلام و نظام بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: نتیجه تنگ نظری مخالفت با وحدت است؛ کسانی که نمازگزاران بی گناه را به خاک و خون می کشند در اصل برخلاف دیدگاه های واقعی اسلامی عمل می کنند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha