پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام برهانی مدیر اداره تبلیغات اسلامی هویزه

حوزه/ مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، با اشاره به برگزاری جشن‌های هفته وحدت در ۱۰ محله کم برخوردار شهرستان هویزه، گفت: توجه فرهنگی به نقاط کم برخوردار، همواره اولویت مهم سازمان تبلیغات است و بر این اساس، در هفته وحدت ان‌شاءالله با همکاری مجموعه‌های مردمی به‌ویژه شبکه تبلیغی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، شاهد اجرای محافل محله‌ای در ده نقطه روستایی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام برهانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان خوزستان، از برگزاری جشن‌های محله‌ای در ده نقطه روستایی و کم برخوردار شهرستان هویزه خبر داد.

وی با اشاره به ‌ضرورت بزرگداشت هفته وحدت عنوان کرد: هفته وحدت یادگار حضرت امام راحل(ره) است که با ابتکار حکیمانه خویش دو قول موجود در ولادت پیامبر اکرم(ص) را به‌عنوان هفته وحدت نام‌گذاری کرده و توانستند مسلمانان را بر سر سفره نبی اکرم جمع نمایند.

حجت‌الاسلام برهانی در ادامه نقش مجموعه مردمی در برگزاری مراسمات مختلف ملی و مذهبی را ارزنده دانست و اظهارداشت: از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی، مردمی کردن تبلیغ است؛ به این معنا که ما در سازمان تبلیغات اسلامی باید به نحوی امور را مدیریت کنیم که مجموعه‌های مردمی، مجری برنامه‌های فرهنگی باشند و البته نقش سازمان در این موضوع، نقش تسهیل گر و حامی می‌باشد.

وی با اشاره به‌ضرورت اجرای مراسمات فرهنگی در نقاط محروم و کم برخوردار افزود: توجه فرهنگی به نقاط کم برخوردار همیشه اولویت بنده بود و لذا در هفته وحدت ان‌شاءالله با همکاری مجموعه‌های مردمی به‌ویژه شبکه تبلیغی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، شاهد اجرای محافل محله‌ای در ده نقطه روستایی خواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha