سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
برگزاری جشن آغاز ولایت و امامت در مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص) شادگان

حوزه/ مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان، در مراسم جشن آغاز ولایت و امامت در مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص) شادگان، گفت: ارزش هر آدمی به اهداف اوست؛ لذا هر قدر هدف انسان ارزش بیشتری داشته باشد تلاش او برای رسیدن به آن هدف بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، مراسم جشن آغاز ولایت و امامت، با حضور مدیریت مدرسه علمیه، کادر و طلاب مدرسه فاطمیه اروندکنار و ریحانه النبی(ص) شادگان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام حسینی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان، طی سخنانی با محوریت «بیعت با آرمان‌های حکومت موعود و تبیین وظایف کارگزاران مهدوی» بیان‌داشت: ارزش هر آدمی به اهداف اوست؛ لذا هر قدر هدف انسان ارزش بیشتری داشته باشد تلاش او برای رسیدن به آن هدف بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی، با اشاره به آیه «لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَی» افزود: برای رسیدن به جامعه مهدویت به همان مقدار که آدمی به هدف خود اهمیت داده و تلاش می‌کند به هدف خود خواهد رسید.

وی، با اشاره به اینکه ۵۰ نفر از ۳۱۳ نفر یاران امام زمان(عج) را بانوان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: چه تعداد از بانوان حاضر در این جلسه هدف خود را خدمت به حضرت و زمینه‌سازی ظهور حضرت قرار داده‌ و چقدر برای این هدف خود تلاش کرده‌اند؟ آیا به‌عنوان یک بانوی طلبه و سرباز حضرت، هدف خود را «ربنا اجعلنا للمتقین اماما» قرار داده‌اند؟

حجت‌الاسلام حسینی در پایان اظهارداشت: به همان مقدار که انسان برای اهداف بزرگ تلاش می‌کند به همان مقدار نیز لطف و عنایت و توجه حضرت به او خواهد بود.

لازم به ذکر است، از جمله برنامه‌های دیگر این مراسم می‌توان به «ختم قرآن هدیه به روح پاک علما و شهدا»، «پخش کلیپ‌های سرود ملی و دعای فرج تولیدشده توسط طلاب»، «اجرای تواشیح»، «مولودی‌خوانی»، «برگزاری نمایش وصال یار توسط طلاب شادگان»، «همخوانی شعر مهدوی توسط طلاب مدرسه اروندکنار و شادگان»، «برگزاری مسابقات و اهدا جوایز»، «نمایشگاه کتاب و نمایشگاه حجاب»، «اهدا سربند با آرم مهدوی به مهدی یاوران اروند و شادگان»، اشاره کرد.

برگزاری جشن آغاز ولایت و امامت در مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص) شادگان + عکس

برگزاری جشن آغاز ولایت و امامت در مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص) شادگان + عکس

برگزاری جشن آغاز ولایت و امامت در مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص) شادگان + عکس

برگزاری جشن آغاز ولایت و امامت در مدرسه علمیه ریحانه النبی(ص) شادگان + عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha