پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وحید رمضانی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه کامیاران گفت: کلاس های درس طلاب پایه های اول تا ششم کامیاران به صورت حضوری، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام وحید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: شیوه برگزاری کلاس های درس در مدارس علمیه کردستان و به ویژه شهرستان کامیاران با توجه به وضعیت کرونا برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه کامیاران ادامه داد: در این مدرسه تا پایه هشتم  طلبه در حال تحصیل داریم و براساس وضعیت موجود برخی از پایه ها به صورت حضوری و بعضی دیگر به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: هم اکنون کلاس های درس طلاب پایه های اول تا ششم مدرسه علیمه کامیاران به صورت حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

معاون آموزش مدرسه علمیه کامیاران گفت: کلاس طلاب پایه های هفتم و هشتم این مدرسه علمیه به صورت مجازی و برخط برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانی اشاره داشت: امیدواریم هرچه سریعتر وضعیت کشور به وضعیت عادی بازگردد تا تمامی پایه های تحصیلی در مدارس علمیه به صورت حضوری برگزار شود

معاون آموزش مدرسه علمیه کامیاران در پایان خاطرنشان کرد: از مردم فهیم شهرستان کامیاران درخواست می شود به شایعاتی که از روی شیطنت درباره واکسن کرونا در فضای مجازی  می شود توجهی نکنند و با انجام واکسیناسیون در عادی شدن وضعیت سهیم شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha