جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با کمیته امداد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی به اهمیت بحث ترویج فرهنگ زکات پرداخت و بیان کرد: باید با جذب طلاب و روحانیون موفق، فرهنگ زکات را در سطح جامعه گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به همراه حجج اسلام رحمانی مهر مدیرکل و ابراهیمی مدیر استان‌ها با حضور در کمیته امداد با مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار رئیس کمیته امداد ضمن خوش آمدگویی به بیان گزارشی از عملکرد بخش زکات پرداخت و با اشاره به تفاهم‌نامه با سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سه هزار طلبه مستقر در روستاهای کشور با شوراهای عالی زکات همکاری دارند.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی به اهمیت بحث ترویج فرهنگ زکات پرداخت و بیان کرد: باید با جذب طلاب و روحانیون موفق، فرهنگ زکات را در سطح جامعه گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه افزود: طلاب و روحانیون مستقر در استان‌ها در یک سطح نیستند و هرکدام دارای روحیات، سلایق و عملکرد مختلفی هستند که ان شاء الله با گزینش افراد توانمند گام جدید و بلندتری در ترویج فرهنگ زکات برداشته شود و شاهد رضایت خداوند متعال، حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری باشیم.

در پایان حجت الاسلام مهری مدیرکل امور اجرایی زکات با ارائه گزارشی خبر از همایش زکات در مشهد مقدس داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha