سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام انجم شعاع

حوزه/ حجت الاسلام انجم شعاع در جلسه شورای تخصصی انجمن های علمی حوزه علمیه کرمان، گفت: برنامه آینده گسترش انجمن های علمی در شهرستان های استان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع، در جلسه شورای تخصصی و در جمع اعضای مجامع مقدماتی انجمن های علمی حوزه علمیه استان کرمان، گفت: در این دوره  ضمن معرفی اعضای وابسته، پیوسته و افتخاری سه شعبه انجمن کلام و علوم عقلی. انجمن تفسیر و قرآن پژوهی و مجمع عالی فقه و اصول فقه استان به دبیرخانه انجمن های حوزه های علمیه کشور، از برنامه های ۶ ماهه انجمن ها رونمایی می شود.  

معاون پژوهش حوزه علیمه استان کرمان افزود: تاکنون ۴۵ نفر از اساتید حوزه استان آمادگی خود را برای عضویت و همکاری در این انجمن ها اعلام کرده اند و برنامه آینده گسترش انجمن های علمی در شهرستان های استان است.

حجت الاسلام والمسلمین هاجری، مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه های علمیه نیز در ارتباط وبیناری با این جلسه، گفت: دبیرخانه انجمن های علمی حوزه از طریق شوراهای تخصصی استانها  نقش راهبری و گفتمان سازی خود را در زمینه  تولید علم، نظریه پردازی و حل مسائل علمی و پژوهشی کشور تقویت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha