پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افغانستان میں شیعہ نسل کشی کے خلاف آئی ایس او پاکستان کا ملک گیر احتجاج

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین صادق جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه کراچی گفت: سازمان تروریستی داعش و شیطان بزرگ آمریکا دو روی یک سکه هستند. گرگ های آموزش دیده از عراق و سوریه به افغانستان منتقل شده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه کراچی با همکاری سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در کراچی تجمع اعتراض آمیز نسبت به حوادث تروریسم و خونین اخیر در افغانستان، برگزار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه کراچی از کشتار هدفمند شیعیان و افزایش تروریسم پس از تشکیل دولت جدید در افغانستان ابراز نگرانی کرد و گفت: اجتماعات نماز جمعه در افغانستان طبق دستور امپریالیستی جهانی مورد هدف قرار گرفتند که در آن بیش از ۲۰۰ نمازگزار شهید شدند. سازمان تروریستی جهانی داعش و استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا دو روی یک سکه هستند. گرگ های آموزش دیده از عراق و سوریه به افغانستان منتقل شده اند. به نظر می رسد دولت جدید افغانستان نیز توان حفظ شهروندان خود را ندارد.

وی افزود: طبق برنامه پس از خروج نیروهای خارجی از افغانستان، شیعیان را به شهادت رسانده و زندگی را بر آنان سخت کرده اند. مایه تاسف است که سازمان های حقوق بشر نیز در برابر این وحشیگری و نسل کشی شیعیان در افغانستان سکوت کرده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: درست است که نیروهای آمریکایی از افغانستان خارج شده اند اما سازمان های تکفیری و تروریستی از حمایت آمریکا برخوردارند. تا زمانی که شر آمریکا از منطقه پاک نشود، صلح در منطقه امکان پذیر نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha