پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / جلسه ستادی علوم اسلامی و انسانی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: ما همکارهای مومن در سطح دانشگاه ها داریم و برخی از اساتید اطلاع ندارند که چه انسان های آگاهی در بخش علوم انسانی در حوزه ها وجود دارند و باید تعامل ها و همکاری ها برای حل این مشکل با دانشگاه بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد حکیمیان در نشست اعضای ستاد راهبری علوم انسانی اسلامی حوزه علمیه که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: نه حوزه می تواند نسبت به نهادهای بیرونی دستوری عمل کند، نه دیگر نهاد ها این امکان را دارند؛ بلکه باید کارها توصیه ای عمل شود.

وی افزود: تعامل ما با دانشگاه ها به مراتب بهتر و مورد پذیرش بیشتر بوده و حتی نسبت به حوزه علمیه، تعامل دانشگاه ها با ما بهتر است.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، گفت: ما همکارهای مومن در سطح دانشگاه ها داریم و برخی از اساتید اطلاع ندارند که چه انسان های آگاهی در بخش علوم انسانی در حوزه ها وجود دارند و باید تعامل ها و همکاری ها برای حل این مشکل با دانشگاه بیشتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین حکیمیان تصریح کرد: نیروهای انسانی در دانشگاه ها از منابع ارزشمند ما هستند و باید از این منابع گرانبها استفاده های لازم را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha