شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 983703
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
نبیتر

حوزه / از تاکید مدیر مدرسه علمیه تکاب بر مبارزه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با فساد تا برگزاری دوره مروجین قرآنی در ارومیه، مهم ترین اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی بود .

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه   از آذربایجان غربی،  حجت الاسلام حبیب مقدم مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب در دیدار با حجت الاسلام بهنام دلریش دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ضمن تاکید بر توجه ویژه به این واجب الهی به استفاده از ظرفیت مردمی در راستای مطالبه گری و مبارزه با فساد تاکید نموده و خواستار هماهنگی بیشتر نهادهای عضو ستاد در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر و تدوین ، تبیین و عملیاتی کردن برنامه ها در جامعه شد.

جلسه هم اندیشی ائمه جمعه مناطق آزاد ماکو برگزار می شود

جلسه هم اندیشی ائمه جمعه ماکو، شوط و چالدران برای هماهنگی برنامه بزرگ هفته وحدت روز پنجشنبه با حضور حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد شد.

بنیاد برکت به دنبال گره گشایی از مشکلات جوانان باشد

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

در جلسه حجت‌الاسلام محمدرضا جباری امام جمعه شهرستان شوط با علیزاده کارگزار بنیاد برکت، موانع و راهکارهای تسهیل در واگذاری تسهیلات بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال و گره گشایی از مشکلات جوانان جویای کار مورد بررسی قرار گرفت.

اختتامیه دوره مروجین قرآنی در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

دوره مروجین قرآنی «نحوه استفاده از آیات قرآن در تبلیغ» با اعطای گواهینامه به طلاب خواهر مدرسه علمیه زینب کبری (س) به کار خود پایان داد.

این دوره با تدریس حجت الاسلام احد عباس زاده برگزار شد.

در این پایان این دوره کتاب فضائل حضرت سید الشهدا (ع) در روایات اهل سنت به شرکت کنندگان اعطا شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha