سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جشنواره شعر اشراق

حوزه/ سید علی نقیب از برگزاری اردوی بانوان طلبه در آبان سال جاری خبر داد و گفت: این اردو در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید علی نقیب دبیر اجرایی پنجمین جشنواره شعر حوزه صبح امروز در نشست‌ با اصحاب رسانه با موضوع پنجمین دوره این جشنواره ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دبیرخانه جشنواره گفت: تا امروز در ۵ شهر برنامه و نشست برگزار کرده ایم؛ از جمله این شهرها شاهرود بوده است که در ایام محرم و صفر و با توجه به‌ اضافه شدن نوحه و سرود به جشنواره شعر حوزه (اشراق) کارگاه نوحه‌سرایی در این شهر برگزار شد.

نقیب خاطرنشان کرد: شب‌شعر شور شیدایی را هم با همکاری جشنواره شعر اشراق برگزار کردیم.

وی با اشاره به برگزاری همکاری کنگره ملی حبیب حرم در شهر همدان، گفت: برنامه‌هایی همچون میزگرد تخصصی هم‌افزایی شعر مقاومت، کارگاه شعر نوی عاشورایی،شعر هیئت و عصر شعر حبیبانه در این شهر برگزار شد؛ برگزاری دو کارگاه تخصصی نقد شعر حوزه و باید و نبایدهای شعر حوزوی نیز از دیگر برنامه های ما تاکنون بوده است.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره شعر حوزه (اشراق) بیان کرد: در حرم رضوی شاعرین توانستند شب‌شعری برگزار نمایند که آثار ماندگاری را به دنبال داشت؛ همچنین برنامه شعری در منزل استاد سید رضا مؤید برگزار شد.

نقیب در پایان از برگزاری اردوی بانوان طلبه در آبان سال جاری خبر داد و گفت: این اردو در خوزستان برگزار خواهد شد و گزارش های آن اطلاع رسانی می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha