سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رفیعی

حوزه/ مدیر مؤسسه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه گفت: می بایست مشارکت در تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با صحیفه سجادیه از سوی طلاب غیرایرانی تدارک دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست مدیر بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با مدیر کل قرآن و عترت جامعة المصطفی العالمیه برگزار گردید.

راه اندازی رشته صحیفه سجادیه در سطح چهار جامعة المصطفی (ص)
بر اساس این گزارش: حجت الاسلام مرتضی وافی مدیر مؤسسه و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها، چشم انداز و فعالیت های آموزشی فرهنگی این بنیاد از مدیریت قرآن و عترت جامعة المصطفی در پیگیری گرایش سطح چهار رشته صحیفه سجادیه تقدیر و تشکر کرد.
وی با ضروری دانستن ترویج کتاب صحیفه به عنوان یک متن آموزشی و کاربردی همکاری های فی ما بین را در عرصه تدوین سر فصل های آموزشی، راه اندازی دوره های تخصصی و مشارکت در تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی از سوی طلاب غیرایرانی را خواستار شد.

برگزاری نشست مشترک اساتید حوزه با موضوع صحیفه سجادیه در آینده نزدیک
حجت الاسلام رفیعی مدیر کل اداره قرآن و عترت جامعة المصطفی العالمیه سپس در خصوص برنامه های آتی آن اداره گفت: تدریس صحیفه سجادیه در جامعة المصطفی العالمیه به عنوان یکی از دکترین تخصصی در ذیل شاخه قرآن و عترت، رشته ارشد دعا و گرایش تخصصی صحیفه سجادیه در برنامه های این مجموعه تدارک دیده شده است.

وی با استقبال از طرح و برنامه های بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه برای همکاری در تمامی عرصه ها اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه مقرر گردید تا با همکاری بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه نشست مشترک اساتید حوزه های علمیه در رشته صحیفه سجادیه در آینده نزدیک برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha