جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: تا زمانی که همچنان بین برادران دینی در اسلام بر سر مسائل کم ارزشی اختلاف است، بازار تروریست ها و فتنه انگیزی گرم است و باید همه این حقیقت را قبول داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، امروز در دیدار با جمعی از فعالان مذهبی و اساتید حوزوی اهل سنت شهرستان مریوان ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: به حدی بین برادران تشیع و اهل سنت مشترکات وجود دارد که دیگر جایی برای اختلاف باقی نمانده است.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: با این وجود هستند افرادی که همواره به دنبال ایجاد حاشیه برای مسلمین و امروز مهمترین اصل بنیادین اسلام یعنی وحدت را هدف قرار داده اند.

وی ادامه داد: این افراد که به نوعی به دشمنان، سرویس های جاسوسی متخاصم و بیگانه متصل هستند، با وعده و وعیدهای بسیار در مسیر ایجاد تفرقه در جهان اسلام کار می کنند و از دل همین  افراد و گروه ها، تروریست هایی همانند داعش، القاعده و... متولد می شود.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: تا زمانی که همچنان بین برادران دینی در اسلام بر سر مسائل کم ارزشی اختلاف است، بازار تروریست و فتنه انگیزی گرم است و باید همه این حقیقت را قبول داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه منادیان تفرقه شاگردان شیاطین هستند، عنوان کرد: خداوند متعال در کتاب قرآن دین را یک عنصر واحد در بین بشریت تعریف کرده است و هرکسی که از شمول دین خارج شود گمراه شده می داند، لذا کسانی که به انحای مختلف به دنبال تخطئه دین و دین زدایی هستند در زمره یاران شیطان شناخته می شوند.

ماموستا شیرزادی در پایان گفت: امیدواریم که روزی برسد که جهان اسلام به ید واحده تبدیل شود و شاهد این همه اختلاف بی علت و بی اساس میان برادران دینی در بین مسلمین نباشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha