شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا عباد نقیبی

حوزه/ رئیس مرکز اسلامی شهرستان بانه گفت: در کلام و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر حفظ حرمت بزرگان اهل سنت تاکید دارند و هرگونه اهانت به مردم سنی و شعائر مذهبی آنان را اشتباه و حرام می دانند که این نشان از شخصیت تقریبی و نگاه جامع معظم له به جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عباد نقیبی، شامگاه سه شنبه در همایش « پرچمداران وحدت» روحانیون تشیع و اهل سنت که در شهرستان بانه برگزار شد، اظهار داشت: همه جهانیان معترف هستند که رهبر انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری برای ایجاد وحدت و وفاق در جهان اسلام دارند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاثیرگذارترین شخصیت در جهان اسلام محسوب می شود، گفت: در کلام و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، ایشان همواره بر حفظ حرمت بزرگان اهل سنت تاکید دارند و هرگونه اهانت به مردم سنی و شعائر مذهبی آنان را اشتباه و حرام می دانند که این نشان از شخصیت تقریبی و نگاه جامع معظم له به جهان اسلام است.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: در بین کشورهای اسلامی ایران را به عنوان پیشگام در احیای حکومت اسلامی در دنیا می دانند و این انقلاب همواره نشان داده است که هر جا ظلمی بر کسی می شود این انقلاب همواره برای اعاده حق مظلوم آماده است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کسانی که به هر شکل ممکن به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستند می فرمایند: «کسانی که به بهانه مذهب اختلاف ایجاد می کنند مزدور دشمن هستند و کسانی که در بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد می کنند تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی هستند».

ماموستا نقیبی ادامه داد: تاریخ مبارزات روحانیون، علما و ماموستایان استان کردستان در دفاع از انقلاب و این نظامی اسلامی بسیار روشن است. این عزیزان اجازه ندادند که ذره ای از این خاک به دست نامحرمان و دشمنان بیفتد.

رئیس مرکز اسلامی شهرستان بانه خاطرنشان کرد: شهرستان بانه از ابتدای انقلاب تاکنون ۸ روحانی در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن تقدیم نظام نموده است و این را برای خود مایه افتخار می داند و همچنین در بحث مبارزه با گروه های تکفیری و.... ۲ شهید روحانی نیز در شهرستان بانه داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن معروفیان MD ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام علیکم لطف بفرمائید نام ماموستای بزرگوار (عابد)است نه (عباد) لطفا درصورت امکان اصلاح بفرمائید ماموستا عابد نقیبی صحیح میباشد
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    با سلام و احترام بر این عالم عزیز وبزرگوار و برادران و خواهران مهربان ، شجاع و خونگرممان در استان دوست داشتنی کردستان ، از عمق دل عرض میکنم که ما بر این محبوبین خودمان افتخار می کنیم ، بر وجود نا زنین هر یک یکشان بخود می بالیم برای سلامتی همه شان دعاء می کنیم و عزّت و سربلندیشان را از خدای تعالی خواهانیم . بر این گفته ی نیکتان افتخار __ کنیم و بگوئیم با اقتدار ___دل ما بود جایگاه شما __ دو چشمان من جای پای شما __ با عرض ادب و احترم ، محمد مهدی اسلامی .