پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سعید کتانباف نصب، معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی خوزستان، از کسب امتیاز ممتاز این اداره کل در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور خبر داد.

سعید کتانباف نصب، معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، به تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در راستای ارزیابی عملکرد سالانه اداره کل تبلیغات اسلامی پرداخت و اظهار داشت:  در ابتدای این مأموریت، گروهی تخصصی در حوزه اداری – مالی و معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد و هر کدام از واحدها مسئولیت پیگیری یکی از شاخص‌های مورد ارزیابی را عهده‌دار شدند.

وی افزود: با توجه به لزوم بررسی دقیق شاخص‌های مورد نظر، ضمن شرکت در جلسات توسعه مدیریت که به شکل منظم و با حضور نماینده استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار می‌شد، تلاش شد با رابطین مجموعه‌های مختلف استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز تعاملات لازم انجام شود.

معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه تصریح کرد: بحمدالله با تلاش و پیگیری‌های مداوم همکارانمان در مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، کلیه اطلاعات و مستندات لازم در سامانه مورد نظر بارگذاری و در نهایت پس از ارزیابی‌های صورت گرفته، موفق به کسب امتیاز ممتاز در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور شدیم.

 کتانباف نصب، در پایان یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در میان ۱۱ دستگاه فرهنگی استان نیز موفق به کسب رتبه سوم شد که جای تشکر و قدردانی از همه کارکنان خدوم و پر تلاش این مجموعه را دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha