شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احسان فرد آقایی

حوزه/ حجت‌الاسلام فردآقایی، در نشست با کارشناسان فرهنگی بر ارتقاء سطح فکری و مهارتی کارشناسان در انجام مأموریت‌های محوله تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست با کارشناسان فرهنگی ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به نقش مؤثر کارشناسان در ادارات عنوان کرد: کارسازی برنامه‌ها و فعالیت‌های ادارات توسط کارشناسان هر اداره انجام می‌شود که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تحولات صورت گرفته در معاونت فرهنگی در دو سال اخیر، بیان‌داشت: بحمدالله معاونت فرهنگی در طی این دوسال توانسته کارشناسان این معاونت را در حوزه‌های مختلف جذب و با یک گروه کامل به فعالیت‌های گسترده خود بپردازد.

حجت‌الاسلام فردآقایی، در ادامه افزود: در سازمان تبلیغات اسلامی از جهت انجام مأموریت‌های محوله تغییرات و تفاوت‌های زیادی نسبت به گذشته ایجادشده که کاملاً ملموس و قابل توجه است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادها و اتفاقات خوبی که افتاده، توجه جدی به جبهه انقلاب فرهنگی است که لازمه آن استفاده از ظرفیت جوانان و اقشار مذهبی و اثرگذار در جامعه است که بحمدالله اقدامات مؤثری در این خصوص صورت گرفته است.

وی با اشاره به آغاز به کار قرارگاه‌های فرهنگی در سراسر استان خاطرنشان کرد: تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی از جمله اتفاقات بسیار مهمی بود که به‌عنوان یکی از رویکردهای تحولی سازمان تبلیغات اسلامی می‌توان از آن نام برد؛ ازاین‌رو لذا علاوه بر ایجاد ارتباط گسترده‌تر با بدنه مذهبی جامعه، باعث شده حجم کار بیشتر شود که در این میان انتظار می‌رود کارشناسان ما در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها به همین نسبت از نظر فکری و مهارتی  با اطلاعات و تجارب بروز رسانی شده همکاری لازم را در پیشبرد اهداف معین شده داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha