پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نواب

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: تمرکز بر مشترکات و پرهیز از تفرقه مسئله بسیار مهمی در وحدت است؛ تفرقه برای امت اسلامی خیلی خطرناک است، چرا که علت شکست پیامبر(ص) در جنگ احد تفرقه میان یاران ایشان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، صبح امروز در همایش هفته وحدت شهرستان قشم ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: یکی از نکات مطرح در مسئله وحدت مانع تراشی در این مسئله است. خداوند در قرآن از مؤمنین خواسته که با وحدت به ریسمان الهی چنگ بزنند تا گمراه نشوند.

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت عنوان کرد: نعمت وحدت از سوی خداوند متعال است و آنقدر ارزش و اهمیت داشته که خداوند این نعمت را به رخ آدمیان کشیده است.

سرپرست حجاج ایرانی ابراز کرد: تمرکز بر مشترکات و پرهیز از تفرقه مسئله بسیار مهمی در وحدت است؛ تفرقه برای امت اسلامی خیلی خطرناک است، چرا که علت شکست پیامبر(ص) در جنگ احد تفرقه میان یاران ایشان بود.

وی بیان کرد: برخی از موانع وحدت، سیاسی است که مصداق همین اعمال دشمنان و ضد انقلاب است که همه تلاش خود را برای از بین بردن اخوت و برادری میان شیعیان و اهل تسنن انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در پایان با ذکر حدیثی از حضرت علی(ع)، خاطر نشان کرد: ان شاءالله با نابودی دشمنان اسلام و انقلاب روز به روز وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان محکم تر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha