پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نبی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، بر لزوم تقویت تعامل و هم‌افزایی میان رؤسا و کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، تأکید کرد و گفت: مفاهمه و مباحثه در خصوص مسائل و چالش‌های کاری بین روسا و کارکنان ادارات، علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در تعامل و همفکری هر چه بیشتر مجموعه خواهد داشت، منجر به موفقیت آن مجموعه نیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در جمع کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان، بر اهمیت تقویت ارتباط کارشناسان با روسای ادارات تأکید کرد و اظهار داشت: همفکری، همدلی و همکاری به‌عنوان سه اصل مهم برای موفقیت مجموعه کارکنان هر اداره جهت رسیدن به اهداف معین شده باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت ما در سازمان تبلیغات اسلامی، انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: کار فرهنگی کار با رباط نیست که بدون انعطاف، ابتکار و هم‌افزایی انجام شود، کار فرهنگی یک کار کاملاً انسانی است. انسانی که باید فهم کافی و کامل از کار فرهنگی داشته باشد.

 حجت‌الاسلام نبی زاده، در بخش دیگری از این نشست، اهمیت تعامل دوسویه میان کارکنان و رؤسا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مفاهمه و مباحثه در خصوص مسائل و چالش‌های کاری بین روسا و کارکنان ادارات، علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در تعامل و همفکری هر چه بیشتر مجموعه خواهد داشت، منجر به موفقیت آن مجموعه نیز می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان بخش‌های مختلف ادارات تبلیغات اسلامی یادآور شد: بی‌شک ادارات بدون حضور و همکاری کارشناسان معنا ندارند و ما قدردان زحمات شما هستیم؛ ازاین‌رو رئیس اداره‌ای موفق است که بتواند با کارشناسان خود همفکری کرده و کارشناسی موفق است که بتواند رئیس اداره خود را در این مسیر همراهی کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha