سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کلشی نژاد

حوزه/ ماموستا کلشی نژاد گفت: اگر همه مسلمین منویات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار می دادند خیلی از اختلافات از بین می رفت و دو دستگی باعث شده است که عده ای شعار تفرقه و فتنه سر می دهند و بین مسلمین شقوق ایجاد می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ماموستا مامد کلشی نژاد، امروز در همایش طلایه داران تقریب که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: مادحین در میدان مدح و علما در قلم فرسایی در مورد رسول مکرم ( ص) کم می آورند و به ضعف خود در این عرصه اعتراف می کنند و خداوند در وصف پیامبر می فرماید ، رسول خدا دارای خلق عظیم است.

وی ادامه داد: هر روز که بر اعجاز قرآن اضافه شود، دال بر فضائل و عظمت پیامبر است و هر روز فضیلت های رسول اکرم بر مردم و علما و حتی دانشمندان غیر مسلمان بیشتر آشکار می شود و مستشرقین غربی پیامبر اسلام را نجات دهنده بشر معرفی می کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه افزود: خداوند متعال دو نعمت بزرگ را معرفی و بر انسان منت می گذارد، یکی ایمان و دیگری رسول اکرم ( ص) است و البته ایمان هم به واسطه پیامبر می باشد و در عصری که فضیلت ها از بین رفته بود، خداوند حضرت محمد (ص) را مبعوث کرد تا فضائل انسانی را احیا کند و آمدن پیامبر به عنوان رحمة للعالمین تمام سوء اخلاق ها را از بین برد.


وی اضافه کرد: توهین و بی احترامی به ساحت زنان قبل از رسول خدا عادی بود و اعراب جاهل دختران را زنده به گور می کردند و پیامبر (ص) بانوان را به جایگاه خود برگرداند و بدانها ارزش داد.

ماموستا کلشی نژاد گفت: قبل از بعثت پیامبر، اعراب جاهلی انسان را به برده داری کشیده بودند و آن ها تنها در مقابل تکه نان به ارباب ها خدمت می کردند و پیامبر بشر را به جایی رساند که ابوسفیان مقابل برده هایی چون بلال زانو می زنند و ما روحانیت که در عرصه های تبلیغ قرار گرفته ایم و صاحب این رسالت و نعمت هستیم، وظیفه داریم با دسیسیه های دشمنان که به دنبال ایجاد شقوق بین مسلمین هستند، مقابله کنیم.

وی افزود: اگر همه مسلمین منویات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار می دادند خیلی از اختلافات از بین می رفت و امروز همین تفرق باعث شده است که عده ای شعار تفرقه و فتنه سر می دهند و بین مسلمین شقوق ایجاد می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha