پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امیر علی حاجیلو

حوزه/ امیر سرتیپ حاجیلو گفت: امروز آمریکا وادار به فرار از منطقه شده و به دنبال بازسازی، تجدید سازمان و بروز رسانی تجهیزات برای بازگشت به منطقه است و در این راستا یک فرصت پنچ ساله نیاز دارد و تلاش می‌کند در منطقه آشوب ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، امیر سرتیپ علی حاجیلو، امروز در همایش طلایه داران تقریب و همایش گرامیداشت یاد اولین خلبان ارتش که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، با تبریک ایام ولادت رسول مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: شهید خالد حیدری اولین خلبان سرافراز ارتش از برادران اهل سنت ایران اسلامی است و زمانی که جنگ در گرفت و صدام حمله را علنی آغاز کردند و رهبر معظم انقلاب که نماینده امام در شورای دفاع بود، فرمودند؛ علت این که ما تاکنون جواب ندادیم  عدم علنی شدن جنگ بود اما اکنون از ارتش می خواهیم جواب دندان شکنی به دشمن بدهند و بعد از ظهر همان روز دو هواپیمای ارتش برای از بین بردن نقشه های دشمن بلند شدند که خلبان یکی از آنها شهید حیدری نماد وحدت بین نیروهای مسلح، بود و با قدرت ماموریت را انجام دادند و در راه برگشت مورد حمله دشمن قرار گرفته و این شهید والامقام به درجه رفیع شهادت رسید.

وی افزود: یکی از ارگان هایی که در روزهای اول جنگ به سمت مرزها برای دفاع رفت ارتش بود و متاسفانه فرماندهی بنی صدر بر نیروهای مسلح موجب تضعیف ارتش جمهوری اسلامی ایران شده بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با بیان این که ارتش با همراهی سپاه و مردم سرنوشت جنگ را به گونه ای رقم زد که امام فرمود، ما ابهت شرق و غرب را در هم شکستیم، اضافه کرد: امروز آمریکا وادار به فرار از منطقه شده است و به دنبال بازسازی، تجدید سازمان و بروز رسانی تجهیزات برای بازگشت به منطقه است و در این راستای یک فرصت پنچ ساله نیاز دارد و تلاش می‌کند در منطقه آشوب ایجاد کند.

وی افزود: نظام سلطه، منطقه را به رژیم صهیونیستی سپرده است و با طرح دموکراسی دروغین، فعال کردن جریان های پان ترکی و پان کردی و.. به دنبال تفرقه است و موجودیت و هویت اجتماعی استکبار در گروه اختلاف شیعه و سنی است.

امیرسرتیپ حاجیلو گفت: انقلاب اسلامی در سایه سار وحدت به پیروزی رسید و قومیت های مختلف در هشت سال جنگ تحت فرامین امام انقلاب موجب پیروزی جمهوری اسلامی ایران شد و امروز اگر در اوج قله و آمادگی و قدرت ملی هستیم به برکت تبعیت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha