شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز باید بدانیم که اگر قدردان نعمت ولایت نباشیم و نسبت به آن کفران بورزیم، همه نعمات و آسایش خود را از دست خواهیم داد، زیرا این ولایت است که کشتی انقلاب اسلامی را در طوفان های سهمگین حفظ کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر  امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: به برکت ولایت فقیه و مرجعیت، امنیت کامل در ایران اسلامی برقرار است و اگر این سرمایه نبود، وضع ما بدتر از کشوهایی همچون افغانستان بود، بنابراین باید قدردان این نعمت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید بدانیم که اگر قدردان نعمت ولایت نباشیم و نسبت به آن کفران بورزیم، همه نعمات و آسایش خود را از دست خواهیم داد، زیرا این ولایت است که کشتی انقلاب اسلامی را در طوفان های سهمگین حفظ کند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب از آن جهت که در مقام ولایت قرار دارند، توانسته اند کشتی انقلاب اسلامی را از طوفان های سهمگین و خطرناک نجات داده و به ساحل امن برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی پیشرفت های علمی کشور در طول انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه امروز بالاترین نعمت خداوند، نعمت ولایت است، اظهار کرد: همه این پیشرفت ها و دستاوردها مرهون نعمت ولایت هستیم، از همین جهت امام راحل فرمودند برای حفظ انقلاب اسلامی باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: افتخار داریم پرچمی که در ایران به نام اسلام برافراشته شده زیر سایه ولایت است و باید این نعمت را قدر بدانیم، چرا که  نعمت ولایت از  ارکان انقلاب است.

 وی ادامه داد: انقلاب نعمتی است که سال‌های سال مردم منتظر آن بودند و امام خمینی (ره) فرمودند این نسیمی است که در ایران وزیده است و امیدواریم این ملت توفیق داشته باشد با حفظ انقلاب، این پرچم را به دست صاحب اصلی خود برساند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌های معنوی خداوند بعثت پیامبر(ص) است و در این میان ولایت نیز بالاترین نعمتی بوده که خداوند به انسان ‌ها اعطاء کرده است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha