پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کودکان امام رضایی

حوزه/ رئیس هیئت عامل جمعیت امام رضایی های هرمزگان گفت: برای برآورده کردن آرزوی کودکان امام رضایی ١٣٩ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، کاظم یحیایی، رئیس هیئت عامل جمعیت امام رضایی های استان هرمزگان، امروز در جمع جوانان و نخبگان اظهار داشت: ۳۳۰ نفر در قالب طرح ایتام محسنین تحت پوشش کانون جمعیت امام رضایی ها قرار دارند که خدمات مستمر شامل واریز ماهیانه ۱۱ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه اینترنت تحصیلی دریافت می کنند. همچنین در این کانون خدماتی از قبیل، برگزاری افطاری در ماه مبارک رمضان، توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی شامل میوه و آجیل و شیرینی در عید نوروز در بندرعباس ارائه شده است.

رئیس هیئت عامل جمعیت امام رضایی های استان هرمزگان اضافه کرد: خدمات ارائه شده ی این کانون در سه بخش شامل، بهداشت و درمان، تامین اقلام معیشتی و تعمیرات منزل و لوازم منزل می باشد.

وی یادآور شد: در ۶ ماهه اول امسال در بخش بهداشت و درمان خدماتی شامل، هزینه عمل جراحی، ویزیت و تامین دارو و خرید ۳۰ کپسول اکسیژن با هزینه ۱۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نیازمندان ارائه شده است.

یحیایی اظهار کرد: همچنین در این مدت نیز در بخش تامین اقلام معیشتی شامل، بسته های غذایی، گوشت قرمز، پخت غذای گرم، تامین وسایل ضروری زندگی و نان با هزینه ۳۴۵ میلیون تومان توزیع شده است.

وی افزود: تعمیرات وسایل منزل شامل، کولر و یخچال صورت گرفته که ۲ میلیون تومان در این بخش هزینه شد.

 رئیس هیئت عامل جمعیت امام رضایی های استان هرمزگان عنوان کرد: در سال گذشته طرحی با عنوان اجابت آرزوهای فرزندان معنوی (آرزوهای امام رضایی) اجرا شد که ایتام تحت پوشش کانون، نامه هایی در خصوص آرزوها و خواسته هایشان به امام رضا(ع) می نوشتند.

یحیایی عنوان کرد: در این طرح ۱۲۰ نفر از کودکان نامه نوشتند و خواسته هایی را مطرح کردند که با کمک خادمیاران و خیرین، آرزوهای آنان شامل، سفر به مشهد مقدس، کفش، لباس نو و اسباب بازی با هزینه ۳۹ میلیون تومان برآورده شد.

رئیس هیئت عامل جمعیت امام رضایی های استان هرمزگان تاکید کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در سال جاری نیز پویش تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند اجرا شده که ۱۱۳ میلیون تومان با کمک های خیرین در این زمینه جمع آوری گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کمک ها در صندوقی به عنوان خیریه بنام امام حسن مجتبی(ع) ذخیره می‌شد. از این طریق دوستان و آشنایانی که تمایل به کارهای خیرخواهانه و کمک های نقدی داشتند، وجه مورد نظرشان را واریز می کردند.

انتهای پیام/
.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha