جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: خدای متعال درباره‌ معرفت و کرامت درختی را مثال زده است که ریشه‌اش استوار و شاخه‌اش در آسمان است، در نتیجه ریشه‌های انسان‌ساز نیازمند تغذیه مداوم هستند .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و حجت‌الاسلام تقوی، مسئول نهاد رهبری در این دانشگاه، با تبریک هفته وحدت گفت: اگر بخواهیم از زیر بنایی‌ترین ساختارهای اساسی در نظام جمهوری اسلامی را تعریف تعریف کنیم باید دانشگاه فرهنگیان را نام ببریم؛ یعنی ریشه‌ امنیت، اخلاق، خانواده و پیشرفت در عرصه‌های اقتصاد و صنعت در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد.

 وی با اشاره به آیه ۲۴ سوره ابراهیم افزود: خدای متعال درباره‌ معرفت و کرامت درختی را مثال زده است که ریشه‌اش استوار و شاخه‌اش در آسمان است؛ در نتیجه ریشه‌های انسان‌ساز نیازمند تغذیه مداوم هستند و ریشه فطرت انسانی ‌باید با سنت پیامبر، آیات وحی و ایمان تغذیه شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: همسویی مسئولان نظام و هماهنگی‌ آنان با رهبر معظم انقلاب یکی از نعمت‌هایی است که باید به خاطر آن شکرگزار خدای متعال باشیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha