سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ش

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: شهید دکتر محمد زارع جوشقانی همواره در راه خدمت به مردم فعالیت می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار نصرالله فتحیان در آیین بزرگداشت شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: شهید زارع هم در سنگر دفاع مقدس و هم در خط مقدم مبارزه با ویروس کووید ۱۹ خدمت کرد و در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد.

بیشتر بخوانید:

بزرگداشت شهید مدافع سلامت دکتر محمد زارع جوشقانی در کاشان

 وی، به سخنان آیت الله العظمی بهجت(ره) در خصوص اشخاصی که به بهشت راه می یابند، اشاره کرد و گفت: شهید زارع جوشقانی جزء راه یافتگان به بهشت است.

 حجت الاسلام  علی روحانی، همکار زمان ریاست شهید دکتر زارع در دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در این مراسم گفت: دکتر زارع فردی قاطع، شیفته خدمت و نمونه در جنبه های مختلف و انسانی وارسته بود که خالصانه برای بیماران و مردم خدمت می کرد.

 وی افزود: تمام افرادی که در حوزه سلامت کار می کنند باید همانند دکتر زارع با ارباب رجوع و بیمار با اخلاق خوش برخورد کنند چرا که این نوع برخورد به بیماران روحیه می دهد.

 دکتر علی زارع، فرزند شهید دکتر محمد زارع نیز در این آیین گفت: به گفته پیشکسوتان همکار پدرم در حوزه سلامت، ایشان یک شخصیت محدود به منطقه نبود و شخصیتی ملی داشت و در هر منطقه ای که حضور داشت اقدامات و اثرات خود را به جا گذاشت.

 وی اظهار کرد: به اعتقاد جمع کثیری از مسئولین و دوستان، پدرم مدیری توانمند، دانشمندی متعهد، جراحی چیره دست، انسانی دلسوز و مومنی واقعی بود.

 فرزند شهید زارع ادامه داد: معتقدم پدرم هم اکنون در این جمع حضور دارد و شاهد همه ما هستند و به او می گویم ای پدر هر گونه رفتنی جز شهادت سزاوار تو نبود.

 انتهای پیام./

مشاور وزیر بهداشت: شهید دکتر زارع همواره در راه خدمت به مردم فعالیت می کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha