پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعتراض به انفجار در مساجد شیعیان افغانستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: واضح است تروریست هایی که ارتش آمریکا قبل از فرار خود با کمک برخی دولت های خائن به ملت افغانستان وارد این کشور کرد، برای انتقام از نا کامی ها و جلوگیری از ایجاد آرامش مردم ماموریت دارند.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، در محکومیت انفجار در مساجد شیعیان افغانستان، اظهار داشت: طالبان باید در برقراری تأمین امنیت شهروندان افغانستان غفلت نکند، چرا که خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در موقعیت فعلی مهمترین اولویت دولت افغانستان، جلوگیری از شرارت و نا امنی جهت آرامش و امنیت روانی مردم مظلوم است.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: واضح است تروریست هایی که ارتش آمریکا قبل از فرار خود با کمک برخی دولت های خائن به ملت افغانستان وارد این کشور کرد، برای انتقام از ناکامی ها و جلوگیری از ایجاد آرامش مردم ماموریت دارند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: امنیت پایدار و عاری از خشونت در حق شهروندان مظلوم افغانی، همچنین جلوگیری از کشتار بی رحمانه نمازگزاران بی دفاع  بر عهده دولت حاکم است.

وی در پایان گفت: شکست دشمنان اسلام و در رأس آنان رژیم صهیونیستی از رزمندگان جبهه مقاومت در غرب آسیا، آنها را بر آن داشته که با حمله به مساجد و مردم بی گناه بدنبال تلافی از نمازگزاران بی دفاع باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha