پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مناطق محروم

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک گفت: با پیگیری های مکرر گروه های جهادی، منازل واقع در مناطق محروم در شهرستان جاسک از نعمت پر گهر آب برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام محمد صحرانشین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک صبح امروز در نشست خبری آنلاین، ضمن تبریک هفته وحدت، با تشریح مهم‌ترین برنامه‌های خدمت‌رسانی گروه جهادی شهدای هسته‌ای، اظهار کرد: این گروه جهادی با همکاری خیرین توانسته است انشعاب آب آشامیدنی ۳۶ خانواده را در روستای نوروزکار جاسک با نصب کنتور و لوله‌کشی کامل به انجام برساند.

حجت‌الاسلام صحرانشین افزود: این پروژه بالغ بر ۳۶۰ میلیون ریال هزینه داشته که نیمی از آن با خودیاری اهالی و مابقی از سوی خیرین پرداخت شد.

وی در ادامه به صعب‌العبور بودن تعدادی از روستاهای جاسک اشاره کرد و گفت: روستای نوروزکار حدود ۶۵ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد و نه تنها جاده مناسب ندارد، بلکه از داشتن سایر امکانات رفاهی، بهداشتی و فرهنگی و تفریحی محروم هستند در این روستا از نعمت آب آشامیدنی مناسب هم برخوردار نبودند که با پیگیری و همت گروه جهادی، آب لوله‌کشی به خانه‌های آنان وصل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک، یکی دیگر از نیازهای این روستا را خانه عالم عنوان کرد و افزود: با پیگیری و حمایت مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و حمایت خیرین مسجد ساز، اعتباری برای ساخت خانه عالم در سال ۱۳۹۹ در نظر گرفته شد که ساخت آن به پایان رسیده است و به‌زودی با استقرار روحانی، مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان بتوانند از وجود ایشان در یادگیری و آموزش علوم و احکام دینی و اعتقادی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha