جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علماء در دیدار مدیر کل و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: استعداد جوانان را شناسایی و مورد آموزش قرار دهید، چرا که جوانان ما در دنیا بهترین و الگوی سایر کشورها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام مبارک ربیع الاول، اظهار داشت: توجه همه جانبه به سرمایه عظیم جوانان و اهمیت به مقوله ورزش از ضرورت های جامعه است.  

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تبریک میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، گفت: سعی شود، با امکانات موجود کارهای اساسی انجام شود، باید ورزشکاران مورد تکریم و احترام باشند و موجبات دلگرمی آنان فراهم شود و استعدادهای جوانان در رشته های مختلف ورزشی شناسایی و مورد آموزش قرار گیرد.

وی افزود:  تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این است که به ورزش جوانان اولویت دهید، زیرا  از طریق ورزش بهتر می توان استعداد های جوانان را شناسایی و  آن ها را جذب کرد.

آیت الله علما تصریح کرد: سعی ما باید این باشد که همه را وارد میدان کار کنیم، امیدوارم بتوانیم به جوانان اعم از دختران و پسران خدمت کنیم، داروی وجود جوانان ورزش است، و از امکانات مردمی استفاده کنیم و زیاد متکی به امکانات دولت نباشیم، زیرا هر چه به جوانان خدمت کنیم کم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha