جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیاده روی بانوان/ مدریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: بانوان سرزمین ما که وظیفه تربیت نسل، پرورش فرزندان و رسیدگی به امور خانه را دارند، باید اول خود سلامت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مهری رستمی طی گفت‌وگویی به مناسبت هفته تربیت بدنی، با اشاره به حضور بانوان طلبه مازندران در پیاده روی بانوان، اظهار کرد: بانوان سرزمین ما، وظیفه تربیت نسل،  پرورش فرزندان و هم رسیدگی به امور خانه را دارند، که توان زیای ازآنها می گیرد، پس باید در وهله اول خود سلامت باشند تا بتوانند از پس این وظیفه خطیر بر بیایند.

وی ادامه داد: ورزش، سیستم دفاعی بدن را بالا می برد و علاوه بر سلامت جسم، سلامت روان انسان را هم تامین می کند و باعث کاهش میزان استرس و آرامش فرد می شود که این آرامش  در نهایت در زندگی فرد جریان پیدا می کند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند، همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی خود یک ضرورت و کار لازم به حساب بیاورند، زیرا جامعه ورزشکار، جامعه ای پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به این طراوت و نشاط نیازمند است.

 رستمی اظهار کرد: بنده و همکارانم امروز در این پیاده روی شرکت کردیم و بسیار تمایل داریم که این برنامه ها ادامه داشته باشد و شرایطی مناسب برای استفاده بانوان شهرمان به وجود بیاید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha