جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی در دیدار با ماموستا اُسامه مرادی امام جمعه اهل تسنن شهرک دولت آباد کرمانشاه،

حوزه/ حجت الاسلام صادق ایرانی در دیدار با ماموستا امام جمعه اهل تسنن شهرک دولت آباد کرمانشاه، بر ایجاد تعامل علمی و اشتراکات نظری در حوزه های علمیه و مدارس اهل سنت کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی به مناسبت هفته وحدت در دیدار ماموستا اسامه مرادی، امام جمعه اهل تسنن شهرک دولت آباد کرمانشاه، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول، اظهار داشت:  نزدیکی قلوب و تقویت وحدت و ارتباط بیشتر مسلمان، انسجام جهانی را در بر دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: به برکت نظام اسلامی و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب، علما و نخبگان اهل سنت و شیعه با شناخت عمیق از دسیسه دشمنان اسلام و جبهه استکبار، پروژه اختلاف و تفرقه را یکی پس از دیگری خنثی می کنند.

در این دیدار، امام جمعه اهل تسنن دولت آباد کرمانشاه ضمن تبریک هفته وحدت و ماه ربیع الاول، اظهار داشت: آمد و رفت علمای تشیع و تسنن و به تبع آن بررسی موضوعات و مباحث روز کشور و جهان اسلام برکاتی را به دنبال دارد.

ماموستا مرادی افزود: این همه مشترکات دینی ما را بر آن می دارد که ارتباط و حشر و نشر با یکدیگر را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

امام جمعه اهل تسنن دولت آباد کرمانشاه ادامه داد: با وحدت عملی است که می توان چهره زیبایی را از دین مبین اسلام و مسلمانان را به دنیا معرفی و پروژه جدایی شیعه و اهل سنت را خنثی نمود.

در پایان این دیدار، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه و امام جمعه اهل تسنن شهرک دولت آباد کرمانشاه، بر ایجاد تعامل علمی و اشتراکات نظری در حوزه های علمیه و مدارس اهل سنت کرمانشاه تأکید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha