جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مراغه بر ضرورت توجه ادارات و نهادها به وظایف خود در این عرصه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مراغه گفت: نباید مسئولیت ادارات و نهادها در قبال امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ شود و در این راستا، وظیفه نهادهای متولی امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در بخش های فرهنگی، آموزشی و دانشگاهی سنگین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تمامی مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در هر نهاد یا اداره ای باید موازین اسلامی و اخلاقی را مد نظر قرار داده و در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با بیان اینکه همه آحاد جامعه در قبال این فریضه اسلامی مسئولیت دارند، گفت: باید با هرگونه مظاهر خلاف ارزش های اسلامی و قانون گریزی و تخلفات اداری برخورد قاطع شود.

وی افزود: با وجود تلاش و زحمات کادر درمانی در مراکز بیمارستانی در ایام کرونا، رعایت شئونات اسلامی در این اماکن عمومی و خدمات رسان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: همچنین نهادهای متولی امر از جمله مجمع امور صنفی و اداره صمت در رعایت شئونات اخلاقی در واحدهای صنفی در سطح شهرستان نظارت جدی داشته باشند.

وی افزود: در فضای مجازی نیز با وجود تلاش پلیس فتا برای نظارت بر محتوای منتشر شده در آن، با کانال ها و صفحات بدون مجوز که با نام خبرگزاری یا پایگاه خبری اداره می شوند، برخورد قانونی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha