جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در جلسه شبکه کنشگران مجازی هشترود گفت: ما نیازمند ایجاد یک شبکه از کنشگران و فعالان دینی تبلیغی در فضای رسانه‌های اجتماعی هستیم تا با استفاده از نقطه نظرات و روش‌های نوین در راستای ترویج و تبلیغ سبک زندگی ایرانی اسلامی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، امروز در جلسه شبکه کنشگران مجازی هشترود با بیان اینکه حضور کنشگران و فعالان تبلیغ دینی در رسانه‌های اجتماعی به ضرورت تبدیل شده گفت: ما نیازمند ایجاد یک شبکه از کنشگران و فعالان دینی تبلیغی در فضای رسانه‌های اجتماعی هستیم تا با استفاده از نقطه نظرات و روش‌های نوین در راستای ترویج و تبلیغ سبک زندگی ایرانی اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به فعالیت دشمنان در شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: ما در شبکه کنشگران مجازی به دنبال افکار نو برای ساماندهی و رشد یکپارچه فضای مجازی در نرم افزارهای های مختلف شبکه‌های اجتماعی هستیم تا با روشنگری‌، دشمنان فرهنگ ایرانی اسلامی به راحتی نتوانند به ترویج فرهنگ غربی بپردازند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استقبال از ایده‌ها، استعدادها و با طلب استمداد از نیروهای جوان درصدد ایجاد فضای مناسب و ایجاد تحول در عرصه حضور فعال و تبلیغ معارف اسلامی و ارزش‌های انقلابی از طریق شبکه‌های اجتماعی است.

وی، حضور تبلیغی در فضای مجازی را استفاده هوشمندانه از ابزار رسانه‌های جدید برای ترویج سنت ناب نبوی و اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت: همزمان با گسترش وسایل ارتباطی و شکل گیری دنیای رسانه‌های تعاملی و اجتماعی که به شکل گیری تهدیدات جدی برای سبک زندگی ایرانی و اسلامی انجامیده است، نیازمند نگاهی نوین و جدید به تبلیغ دین و معارف دینی هستیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات آذربایجان شرقی بهره برداری از ابزار رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ و روشنگری دینی را گامی مهم در صیانت از بسترهای فرهنگ کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط جامعه شبکه کنشگران رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ مباحث دینی و سبک زندگی بر محوریت معارف اهل بیت در استان شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف شبکه کنشگران مجازی از بین بردن تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی و بهره گیری حداکثری از فرصت های آن است و این کار به دست جوانان انقلابی و متدین ما در سطح استان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    استفاده از روش‌های نوین یعنی کنار گذاشتن سبک‌های قدیمی