جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 984318
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
آزادی زندانیان

حوزه/ از تجلیل نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از خانواده شهید اهل سنت در ماکو تا آزادی ۱۳۲ زندانی استان همزمان با هفته وحدت، از مهم ترین اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، از آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی به همراه حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه ماکو و دیگر مسئولین، با خانواده شهید اشکان حاجیلو دیدار کرد.

شهید " اشکان حاجیلو " از شهدای اهل سنت و سرباز وظیفه هنگ مرزی بود که در تاریخ ۱۳۸۸/۹/۲۹ در منطقه عملیاتی شهرستان خوی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

انتخابات کانون هلال مدرشه علمیه امام محمدباقر(ع) شاهین دژ

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی


انتخابات کانون هلال احمر مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) شاهین دژ برگزار و پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

برگزاری کلاس های روش تحقیق در مدرسه علمیه تکاب

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

سلسله جلسات روش تحقیق و پژوهش با محوریت مقاله نویسی برای طلاب پایه های ۳، ۴،۵ و ۶ روزهای پنحشنبه با حضور حجت الاسلام محمدرضا عمرانی در مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب برگزار می شود.

آزادی ۱۳۲ نفر از زندانیان آذربایجان غربی در هفته وحدت

ناصر عتباتی در بازدید از زندان های آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته وحدت و به یمن میلاد مولود عزیز ماه ربیع الاول و با کمک مردم نیکو سرشت و نوعدوست، امروز تعداد ۱۳۲ نفر از زندانیان غیر عمد و مالی استان آزاد و به آغوش خانواده خود باز می گردند.


رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: در این روز ۷۴ قاضی از زندان های استان بازدید کردند که حاصل آن اعطای مرخصی به ۱۷۳۲ نفر، مرخصی پایان حبس به ۷۰ نفر، موافقت با آزادی مشروط ۵۱ نفر، تعلیق اجرای بقیه مجازات ۵ زندانی، اشتغال خارج از زندان ۱۴۱ شخص، موافقت با حبس تحت نظارت سامانه های الکترونیک ۴۵ نفر و آزادی ۴۰ زندانی با مشارکت خیرین و ستاد دیه در این هفته مبارک بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha